ASBIS nodrošina plašu klāstu IT produktu saviem klientiem visā Latvijā. Lai uzzinātu sev tuvāk esošā veikala atrašanās vietu, apmeklējiet ASBIS dīleru sadaļu
Cienījamie Dell partneri,
Ar lielu prieku paziņojam, ka sākot ar šodienu - 22. oktobri Dell Latvijā, Lietuvā un Igaunijā sāk piedāvāt Dell Branded Services komercklientiem. Tas dos ispēju izmantot augsti kvalificēto Tehnisko atbalsta centru palīdzību, un sniegs klientiem globālos Dell pakalpojumu standartus.
Līdz šim mums bija pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums (ar dažādām papildus iepējām), kas radīja virkni ierobežojumu un apgrūtinājumu. Jaunais servisa līmenis ļauj izmantot visu plašo Dell pakalpojumu klāstu, kas dos iespēju pilnīgāk nodrošināt klientu vēlmes. Piemēram, neskaitāmām starptautiskām kompānijām ir unificēts servisa līmenis visās filiālēs, šobrīd tas ir jau pieejams arī pie mums. Ja Jums ir šādi klienti, droši sazinieties ar mums, lai izvērtētu iespējas sākt lietot jaunos pakalpojumus.
Vēlreiz atgādinām, ka runa iet tikai par Commercial klientiem, Consumer produktiem (Inspiron, Vostro, monitori, u.c.) vēl joprojām ir pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums.
Tabulā zemāk, Jūs variet aplūkot pieejamos pakalpojumus pa produktu grupām. Sīkāku katra servisa aprakstu iespējams apskatīt:
Kas mainīsies:
Kas nemainās:
Visi ASBIS produkti tiek pārdoti klientam ievērojot pārdošanas nosacījumus un noteikumus, kādi ir spēkā produktu pārdošanas brīdī. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ASBIS ir datortehnikas un programmatūru vairumtirdzniecības piegādātājs Eiropas, Vidus Āzijas un Āfrikas valstīs. Kompānija sadarbojas ar B2B klientiem, kā tālākpārdevējiem, mazumtirdzniecības pārstāvjiem, e-pārdevējiem, sistēmas administratoriem un OEM. ASBIS nepiegādā produkciju tieši gala patērētājam. Apmeklējiet ASBIS mājās lapā sadaļu tālākpārdevējiem, lai uzzinātu jums tuvākā IT veikala atrašanās vietu.