Kur nopirkt

ASBIS nodrošina plašu klāstu IT produktu saviem klientiem visā Latvijā. Lai uzzinātu sev tuvāk esošā veikala atrašanās vietu, apmeklējiet ASBIS dīleru sadaļu

ASBIS ziņas

Septembris 02, 2024
Best place to put a space heater – How to use a heater in the room
Augusts 14, 2024
Introducing the World to its All-Round FastCharge 2.0 and HyperSpeed Lab for ...
Augusts 08, 2024
AMD
AMD Ryzen™ 9000 Series processors
Jūlijs 30, 2024
ASBIS, as distributor of Ubiquiti, a leading provider of networking technology, ...
Jūlijs 25, 2024
Meet the new pack of opportunities to earn more Intel points when purchasing ...
Jūnijs 25, 2024
ASBISC Enterprises Plc, a leading Value-Added Distributor, developer, and ...
Dell Commercial servisa līmeņu izmaiņas

Oktobris 22, 2012

DELL

Dell Commercial servisa līmeņu izmaiņas

Dell jaunumi

Cienījamie Dell partneri,

Ar lielu prieku paziņojam, ka sākot ar šodienu - 22. oktobri Dell Latvijā, Lietuvā un Igaunijā sāk piedāvāt Dell Branded Services komercklientiem. Tas dos ispēju izmantot augsti kvalificēto Tehnisko atbalsta centru palīdzību, un sniegs klientiem globālos Dell pakalpojumu standartus.

Līdz šim mums bija pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums (ar dažādām papildus iepējām), kas radīja virkni ierobežojumu un apgrūtinājumu. Jaunais servisa līmenis ļauj izmantot visu plašo Dell pakalpojumu klāstu, kas dos iespēju pilnīgāk nodrošināt klientu vēlmes. Piemēram, neskaitāmām starptautiskām kompānijām ir unificēts servisa līmenis visās filiālēs, šobrīd tas ir jau pieejams arī pie mums. Ja Jums ir šādi klienti, droši sazinieties ar mums, lai izvērtētu iespējas sākt lietot jaunos pakalpojumus.

Vēlreiz atgādinām, ka runa iet tikai par Commercial klientiem, Consumer produktiem (Inspiron, Vostro, monitori, u.c.) vēl joprojām ir pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums.

Tabulā zemāk, Jūs variet aplūkot pieejamos pakalpojumus pa produktu grupām. Sīkāku katra servisa aprakstu iespējams apskatīt: 

http://www1.la.dell.com/content/topics/global.aspx/services/service-contracts/service-contracts?c=aw&l=en&cs=awbiz1

Kas mainīsies:

  • klientiem komplektā ar tehniku būs attiecīgā līmeņa servisa līgums. Tajā būs Dell servisa centru tālruņi pa kuriem jāzvana problēmu gadījumā
  • servisa centra speciālisti pēc problemas noskaidrošanas informēs klientu par turpmāko darbību plānu
  • Basic un ProSupport būs dažādi tālruņi ar atšķirīga līmeņa speciālistu atbalstu
  • parts-only serviss vairs nebūs pieejams
  • iespēja esošajiem klientiem uzlabot servisa līmeni

Kas nemainās:

  • esošajiem klientiem turpinās parts-only servisa līmenis
  • tas tāpat kā līdz šim tiek nodrošināts sadarbībā ar Lattelecom servisa centru kas atrodas Rīgā, sarkandaugavas ielā 31

Visi ASBIS produkti tiek pārdoti klientam ievērojot pārdošanas nosacījumus un noteikumus, kādi ir spēkā produktu pārdošanas brīdī. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ASBIS ir datortehnikas un programmatūru vairumtirdzniecības piegādātājs Eiropas, Vidus Āzijas un Āfrikas valstīs. Kompānija sadarbojas ar B2B klientiem, kā tālākpārdevējiem, mazumtirdzniecības pārstāvjiem, e-pārdevējiem, sistēmas administratoriem un OEM. ASBIS nepiegādā produkciju tieši gala patērētājam. Apmeklējiet ASBIS mājās lapā sadaļu tālākpārdevējiem, lai uzzinātu jums tuvākā IT veikala atrašanās vietu.